Chinese Propaganda Broadcaster Fined 225K in the UK For Bias and Forced Confessions

The Chinese state-owned broadcaster CGTN has been fined £225,000 by Britain’s media regulator for its apparent bias in coverage of the pro-democracy Hong Kong protest movement and for airing alleged forced confessions on its airwaves. Read more at Breitbart.…